konsert :-D ROSA ROSOR <3

Tja,
förlåt att jag inte har bloggat
men har inte haft tid.
Igår så var det konsert med kören i biblioteket.
och jag var en katt haha
man skulle vara någon från en musikal.
jag var en katt för det finns i musikalen cats.
bara för att jag var duktig så fick jag
rosor av min farmor dom var rosa.
dom som kom var.

pappa
sussie
farmor
tina
mamma
daniel
erica
matilda

av dom jag kände från min familj och släkt
det var jätte kul jag längtar tills vi ska en ny konsert
men den lär dröja ett långt tag :-D
men det var kul.
idag har jag vart hos ida och märta.
efter skolan.
jag har klypt ut lite bilder till min tavla.
min bror kom över och åt tacos hos oss.
det var jätte gott jag älskar gott.
nu sitter jag och bloggar och lysnar på musik
jag ska fiksa en ny header någon dag jag lovar
för den jag har nu är så ful haha
men asså den är inte snygg precis aja
men ha det bra
och glöm inte släcka lampan imorgon.
kolla på big brother sen det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0