stardoll:D

Tjaa,
Idag så har jag inte gort så mycket nu pratar jag med madina och jag och mamma har handlat lite. Jag har vart inne på stardoll och gosupermodel. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Igår skulle jag vara med madina men det regnade jätte mycket så det blev inget. :( Imorgon är det sista dagen man får en present från flygplanet på gosupermodel idag fick man e halsduk typ fast man har den på armarna den är konstig. Bli medlem om ni inte är medlem på stardoll moviestarplanet gosupermodel . Det är jättebra sidor. Idag så köpte jag en julia tidning jag gillar julia och    girl:it. Förut hette det tl:klubben. Nu vet jag inte vad jag ska skriva men aja ha en bra dag. 



många kramar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0