Moviestarplanet<3

Tja..
jag är medlem på moviestarplanet.se
det är jätte roligt ni borde bli medlem där.
Imorgon så ska vi byta rum jag kommer få ha mammas rum då får jag större rum.
På lördag ska jag till min gammelmorfar han har fyllt år.
det är bara 16 dagar kvar om man inte räknar med idag.
asså tills jag fyller år 12.
Tittar på big brother det är bara simon martin och peter kvar i fiinalen.
Jag vill att simon ska vinna ni da?
jag kanske inte har några läsare men säg gärna till era kompisar om min blogg.

okej förlåt om jag inte har skrivit i bloggen på jättelänge men idag lovar jag verkligen att jag ska blogga mer än det jag har gort. Jag har sakt att jag har lovat men nu menar jag det verkigen.
Jag ska skaffa en ny header. Min syrra ska göra en annars gör jag en själv den jag har nu har jag gort själv iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0