I lördgas :P

Tjaa,
I lördag´s så fyllde jag år jag fick massa saker men ska få av farfar farmor och pappa och min låtsasmamma sen vi ska dit nästa helg. Då ska vi till ludvika och fira midsommar eller i smedjebacken tror jag att det hette igår kom ida märta och madina till mig . Vi hadde jätte roligt på slutet jag orkar inte skriva alla saker jag fick det är så drykt.
Men idag så åkte Erica till farmor och Gunnar skönt. Haha nej jag skoja men det sska faktiskt bli ganska skönt.
Jag och madina har gort en blogg tillsammans men säger inte vad den heter för jag måste göra en header och sen så måste jag göre en design för vi har inte gort nånting en haha. Men jag och Madin askulle egentligen vart idag ute och gå typ till öb och massa andra affärer för stan är stängd och vi skulle ta massa flummbilder men det regnar jätte mycket så vi kanske inte ska vara idag eller ska vi det sen jag vet inte annars så får vi vara imorgon hon och jag.
oj så här mycket ar jag aldrig skrivit förut oj juste har en till sak att säga. Igår så var Roxanna och som hos oss assa natten till idag. Hon är bara 6 månader hon är min kusin´s barn. Hon är jätte sööt lägger ut en bild. Har medlemsskap på stardoll nu fick i 3 månader i presen t fast fick dan före :D Hopps ni haft en jätte bra dag:D

Puss och kram <3





Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj va mycket saker:)

2011-06-20 @ 13:07:39
Postat av: elin

grattis i efterskott :D

2011-06-20 @ 13:08:19
Postat av: cornelia

jag älskar stardoll :D

2011-06-20 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0