Berättelse ;)

Tjaa,
Jag skriver en berättelse på gsm om ni inte är medlemmar där så kan ag lägga ut allt här på min blogg eller skriva en ny fast en ny orkar jag nog inte jag ska kopiera allt nu och lägga in det jag har inte någraa läsare jag vet men jag ska ficksa det jag skriver här för att jag annars inte har någonnting att göra för jag har jätte tråkigt då.  Men nu kommer allting :d annarss idah har jag inte gort någonting vart på maxi lite och så ha det bra sköt om er puss. :D


Jag var just klar i badrummet när jag hörde mamma ropa på mig.
Emma ( hon det handlar om heter  det) ja. Imorgon ska det komma några och flytta in i grannhuset. Va kul vilka då? Jag vet inte men det ska iallafall vara en kille som är lika gammal som du (17) Okej va kul då kanske han ska börja i min skola också :D  Japp det tror jag nog.         Jag gick och satt  på mig mitt nattlinne och gick och la mig.


mer?   ;D

Ring Ring det var väckarklockan jag hadde glömt att stänga av den för det är ju helg ;/   aja jag får vell gå upp och kolla om någon är vaken. jag satt på min ett vitt linne som det stog i love justin bieber på och en bild på han och sen mina svarta shorts. Jag borstade håret och satt på mig lite mascara.  När jag var klar så hörde jag en bil jag kollade ut från fönstret och där såg jag att det var grannarna som skulle flytta in idag. Jag gick ner till köket där satt mamma. Gud var gott det luktar sa jag. Jag har bakat paj till grannarna jag tänkte gå och ge den till dom vill du följa med? Ja tack. När vi var framme så knakade vi på dörren . Hej jag heter eva och det här är min dotter Emma. sa Eva och sträkte fram handen. Hej jag heter johanna och det här är min son Justin sa johanna och sträckte fram handen. Nej lägg av sa Emma och hållde på att svimma är inte det där Justin Bieber! Jo det är jag sa Justin. Du är min idol. Jag ser det sa Justin och kollade på min tröja. OJ hehe. Eva gick in till dom medans jag och Justin gick ut till en lekpark inte så långt där ifrån. Varför flyttade ni hit till usa istället för att bo i canada? Det var mamma som ville flytta för mig gorde det ingenting men det  var mamma som bestämde. Okej men kommer du träffa selena lika mycket nu ? Vi är inte ihop längre men vi är jätte bra vänner iallafall.  Okej varför? jag ville starta om på nytt eftersom vi skulle flytta hit till USA. Och kanske hitta en ny tjej här istället. Sa Justin och kollade på mig. Okej sa jag. Nästa dag!    .     Pling plong jag gick ner och öppnade dörren Det var Justin hej vill du hitta på någonting med mig?

Mer ? :)





Ja gärna sa jag och satt på mig mina svarta converse och gick ut.  Jag visade Justin skolan han skulle börja på. Det finns jätte många snälla elever här min bästis heter Elin.  Mamma tyckte att jag skulle gå på privat skola men jag sa nej jag vill gå i en vanlig skola som alla andra jag vill vara som vilken människa som helst.     Vi åkte till ett fik och köpte med oss lite fika men när vi var påväg hem kom det massa kameramän som stoppade vägen.  Vem är det du har brevid dig är det en ny tjej? Kanske det sa Justin och tutade då flyttade dom på sig. Vill du bli ihop med mig Emma? Ja :) vi åkte ner på stan och handlade massa saker och kläder för Justin skulle ha en konsert och skulle vara borta i en vecka jag och min mamma skulle följa med. För jag var ihop med Justin och mamma var bästa kompis med Johanna.  Jag och Justin skrev en låt ihop hemma den går så här.

We met one day we knew it would be you and me. We ate at a diner then we went home and there stood someone asked, are you up when we knew it would be you and me. For we will always stay together it's just you and me hope you understand that I love you.
Och det hörde Justins livvakt kim när vi sjöng han spelade in det och skickade det till ett skivbolag som har hand om Justins musik. Då kom han in och sa det vi bara vaa? Ja gud Emma vilken fin röst du har det borde resten av världen få höra.


mer? ;D






Va nej du kan inte men allvar jo jag ljuger inte vänta jag har fått ett svar:
Tack för videon vi har gort om schemat lite Justin och Emma ska sjunga den där låten på konserten.
Va? gud va kul sa Justin. Nej jag har lite scenskräck ;/ Det ordnar sig jag håller dig i handen. Okej bra tack. Nästa dag:  Hej kom ihåg vad du sa till mig igår att vi skulle sova över idag sa Justin du får sova hos mig jag har en stor platt tv och en stor säng :)  Okej får jag ta med mig min hund bilbo? Japp han kan vara med mina två hundar fred och wilma :D okej bra ska vi paka till kvällen? okej. Vi gick upp på mitt rum och jag tog min stora adidas väska och tog med nattlinne tandborste tandkräm saker till min hund kläder till imorgon och bikini Justin sa att han hadde en överraskning till mig imorgon undrar vad för någonting?
blev bara lite men orkar inte så mycket mer idag kommer mer imorgon :-D

MER? ;D




(Nästa dag)
Emma och Justin satt i limon påväg till överraskningen som Emma skulle få av Justin.  
- JUSTIN: nu är vi framme beredd?
- EMMA: okej. va en ögonbindel?
- JUSTIN: jag du får inte se innan vi är där.
-  EMMA: okej:)
när dom var framme så tog Justin bort ögonbindeln från emma.
gud Justin vad fint det är här.
Det var ett hotell rum med en dubbelsäng med rosenblad på och dom hadde badkläder på sig för när man gick in i badrummet var det en jacuzzi där.
(  Justins ord  )
kom Emma vi ska ha det mysigt innan konserten imorgon vi ska åka till paris då.  Kärlekens stad.
(   EMMAS ORD   )
Gud Justin vad fint det är. Kom nu går vi i jacuzzin.

kommer spola fram nu till dagen då det är konsert skrev bara lite nästa in lägg blir jätte lång lovar det :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0