The sims 3 =)

hej
godmorgon
igår spelade jag the sims 3
och då fick jag tvillingar det blev
två tjejer och dom heter Emma och Elin.
och innan hadde jag två bara Moa och Olivia.
dom vill ha ett till barn asså räcker det inte med fyra.
pappan vill ha en kille och mamman vet jag inte än det
kommer jag se sen när jag spelar senare jag spelar på min systers
data för i min lilla kan man inte ha skivor i. och i min stora dator det går
inte heller för den är så seg det stannar upp typ hela tiden det är drykt.  
fast jag får spela på min stora systers data om hon får spela det också och om hon
får en godis. Hennes nyårslöfte hållde inte länge(att inte äta godis eller dricka läsk).
mitt nyårslöfte är att inte äta godis men jag har så mycket hemma så det får bli att bara äta på lördagar.
istället. Ska till pappa imorgon och då får jag ta med lite godis dit. Skolan börjar på tisdag lovet var väldigt kort
jag vill att det ska vara längre även fast jag tycker om skolan så.
bjuder på en bild innan jag loggar ut härifrån.


HA EN BRA DAG

//JOSEFINE =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0