Gröna lund!:D

Hejsan bloggen!

Vi var på grönan igår fett kul jag pappa,sussie och erica.
Vi åkte kvasten jätte många gånger och flygande mattan och bläckfisken och radiobilarna.
Och jag åkte gungorna över vattnet och pop Expressen vi gick in i lustiga huset och skratt- kammamren.
Vi såg lite på sommarkrysset.
Pappa och sussie åkte fritt fall och katapulten.
Sussie vann  en liten riktig Elgitar och en stor sån där låda med m&ms och kexchoklad.
Vi fick lite av dom det ska bli gott men ah maten där var jättte dyr vi åkte lyktan erica och jag men den var tråkig.
Jag ville åka Extreme men ingen annan vågade åka med mig men vi tänkte gå spökhuset men jag vågade inte för jag gick i det förra året dom skrämmer en när man går där dom nästan slår en när man går där läskigt.
Men vi ått sån där jätte dur glass en kula 29 kronor dyrt den hette -
Ben & jerry jätte god men dyr glass.
Men jag har inga bilder tuvär så jag kan bjuda på lite andra bilder på mig sen förut var i kofsan idag fett kul var där med eddie ylva madina och pontus.


God natt!




//jossan<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0