Färgat underhåret svart:D

Hejsan!




I föri går färgade jag underhåret svart det  blev faktiskt snyggt jag kan vi sa bilder på det sen
men igårvar det första skoldan för mig eter lovet och sommarlovet var jätte kul för jag var i sunne vattenland med Mamma Erica Matilda Mormor och Hanna.
Och så var jag på Gröna Lund med Erica.Pappa,och Sussie det var också jätte kul vi var där i lördags jätte kul var mitt sommarlov och idag hadde vi idrott vi har fått en ny gympa lärare han heter Henrik men vi kallar han för Henke så vi inte ska blanda ihop han med min lärare Henrik
så jag ska till andra gården nu ska till Mamma och Matilda.
Jag fick nya skor idag jag hämtade dom när jag slutade i skolan för jag skulle ändå posta brev. Jag hadde lagt unnan dom till på söndag men tog dom idag istället så ni kan få se bilder på dom sen dom är röda med rutor typ konstiga rutor lite annnorlunda så kan få se dom sen.
Jag åkte kärlekstunneln på Gröna Lund



Hej Då:D




//Jossan:D<3333

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: aaaw, tack så jättemycket! :D

2010-08-19 @ 20:04:32
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Postat av: eriica

skriv meeer!!

2010-09-01 @ 09:48:14
URL: http://soeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0